LIKE ME ON FACEBOOK!

Translate this blog:

wtorek

#30: Ankieta.

Dziś kolejny raz zaczęłam się zastanawiać czy dobrze robię, że podpisuję swoje zdjęcia ,,Panna Poziomka". Czy może powinnam je podpisywać ,,Joanna Grabowska" czy chociażby ,,Jonna Grabowska". Do tej pory śmiałam się, że po prostu jak będę już sławnym fotografem to nadal będę jako ,,Panna Poziomka" :D. Ale dziś zaczęłam się zastanawiać, kolejny raz, i doszłam do wniosku, że, kurcze, nie wiem. Nie wiem czy dobrze robię. Choć i tak już wiele dobrych zdjęć jest podpisanych ,,Panna Poziomka" i nawet jak bym chciała to tego nie zmienię. Więc mam dylemat, czy wprowadzać bałagan związany z nowym podpisem na moich zdjęciach czy zostawić wszystko tak jak jest...
Dlatego też utworzyłam tutaj ankietę, dla Was, byście pomogli mi choć trochę podjąć jakąś konkretną decyzję - czy to o zmianie czy to o pozostaniu przy aktualnym podpisie. Dlatego będę wdzięczna za każdy Wasz głos. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

If you don't like it, if you don't like it I don't care. Jeśli koniecznie musisz już skrytykować, pamiętaj że dla mnie liczą się tylko konstruktywne uwagi. (=jeśli masz napisać 'beznadziejne' i tyle, to w ogóle nie komentuj).
Chciałabym też wiedzieć kiedy coś Ci się spodoba, drogi Czytelniku/Widzu, dlatego zostawiaj po sobie komentarze (nawet anonimowo)! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...