LIKE ME ON FACEBOOK!

Translate this blog:

piątek

#35: Dzika.




Zdjęcia w sumie wynikły przypadkowo. Siedziałam sobie w nocy przed kompem, słuchałam muzyki i ogarniałam zdjęcia bodajże Enej aż w pewnym momencie dostaję sms'a od powyżej sfotografowanej Dzikiej czy "umówimy się jutro na zdjęcia".  Oczywiście odpisałam, że tak i o 13:00 (ach, ta niewypuszczająca z łóżka kołdra! ;-)) ruszyłyśmy w plener....











hehe, mój 'dorobiony' dym... nie widać chyba bardzo, co?




 
 
 
 
 
 
 



Data: 04.11.2011

 © 2011 Panna Poziomka . My images may not be reproduced in any form without my written permission.



+ ,,Pofilowe z Olkiem":






++ GIF! :D (który i tak prawdopodobnie działać na bloggerze nie będzie....)




***Gif działa jak się na niego kliknie by otworzył się w nowej karcie. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

If you don't like it, if you don't like it I don't care. Jeśli koniecznie musisz już skrytykować, pamiętaj że dla mnie liczą się tylko konstruktywne uwagi. (=jeśli masz napisać 'beznadziejne' i tyle, to w ogóle nie komentuj).
Chciałabym też wiedzieć kiedy coś Ci się spodoba, drogi Czytelniku/Widzu, dlatego zostawiaj po sobie komentarze (nawet anonimowo)! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...