LIKE ME ON FACEBOOK!

Translate this blog:

wtorek

#54: updating...

Witam, postanowiłam i tego bloga uaktualnić troszeczkę, dlatego możecie spodziewać się na dniach wielu postów ze zdjęciami :) Cieszycie się? :) Hmm... pewnie nikogo tutaj nie ma, w końcu już od dłuższego czasu i ja sama nic tutaj nie publikowałam... Wybaczcie, postaram się poprawić :)

No dobra, to ja się biorę za nowe posty, a teraz przy okazji podzielę się z Wami kilkoma linkami, będę wdzięczna za odwiedziny i w ogóle ♥






+ Biorę udział w konkursie na fotobloga, moje zdjęcia znajdziecie TUTAJ. Wasze głosy (pod zdjęciem znajduje się przycisk 'GŁOSUJĘ' & na każde zdjęcie możecie głosować co 24h)  i komentarze bardzo mi pomogą! :) Z góry dziękuję ♥

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

If you don't like it, if you don't like it I don't care. Jeśli koniecznie musisz już skrytykować, pamiętaj że dla mnie liczą się tylko konstruktywne uwagi. (=jeśli masz napisać 'beznadziejne' i tyle, to w ogóle nie komentuj).
Chciałabym też wiedzieć kiedy coś Ci się spodoba, drogi Czytelniku/Widzu, dlatego zostawiaj po sobie komentarze (nawet anonimowo)! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...