LIKE ME ON FACEBOOK!

Translate this blog:

piątek

#68: evening sky.





Jeżeli w ciągu dnia nie zrobię czegoś związanego z fotografią, to czuję, jakbym zaniechał czegoś niezbędnego dla mojej egzystencji, na przykład zapomniał się obudzić. Jestem przekonany, że przypadek, który spowodował, że zostałem fotografem, uczynił moje życie w ogóle możliwym.
Richard Avedon.



/Wiskitki, Mazowieckie, Polska./

Piękne wieczorne niebo jakiś czas temu :) Uwielbiam kiedy jesteśmy z MrNiente u niego w Wiskitkach i wieczorami wychodzimy z Canonem na łąki/pola i fotografujemy te kolorowe chmury, niebo z zachodzącym słońcem… :) Oj tak, w  tej kwestii wieś jest lepsza od miasta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

If you don't like it, if you don't like it I don't care. Jeśli koniecznie musisz już skrytykować, pamiętaj że dla mnie liczą się tylko konstruktywne uwagi. (=jeśli masz napisać 'beznadziejne' i tyle, to w ogóle nie komentuj).
Chciałabym też wiedzieć kiedy coś Ci się spodoba, drogi Czytelniku/Widzu, dlatego zostawiaj po sobie komentarze (nawet anonimowo)! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...