LIKE ME ON FACEBOOK!

Translate this blog:

czwartek

#86: Stwierdzam SERCE, bo Walentynki.





Tak przeglądając foldery ze zdjęciami trafiłam na to powyżej - świetlne serduszko i pomyślałam że wstawię je tutaj dla Was z okazji dzisiejszych Walentynek. Zdjęcie zrobione daaawno temu, na zaliczenie z podstaw fotografii na pierwszym semestrze (temat: światło albo ruch, albo i jedno i drugie - nie pamiętam ;-)). Akurat mi się wtedy udało znaleźć taką świecącą na czerwono kostkę lodu Coca-Coli, więc wykorzystałam ją do namalowania właśnie serca w ciemności. :) Wyszło jak wyszło, w sumie przydało by się zrobić jakieś nowe, lepsze wersje malowanych światłem zdjęć... Ale to już na pewno nie dziś! Uciekam się przytulić do mojego Walentynka, MrNiente, a Wam życzę by ten dzień był udany, nie ważne czy macie drugą połówkę czy 0,7 w lodówce - bawcie się dobrze. :)



PS: hihi, a jutro moje urodziny =D


Data: 05.05.2011.
 © 2011 — 2013 Panna Poziomka. My images may not be reproduced in any form without my written permission.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

If you don't like it, if you don't like it I don't care. Jeśli koniecznie musisz już skrytykować, pamiętaj że dla mnie liczą się tylko konstruktywne uwagi. (=jeśli masz napisać 'beznadziejne' i tyle, to w ogóle nie komentuj).
Chciałabym też wiedzieć kiedy coś Ci się spodoba, drogi Czytelniku/Widzu, dlatego zostawiaj po sobie komentarze (nawet anonimowo)! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...