LIKE ME ON FACEBOOK!

Translate this blog:

niedziela

#96: trochę większa zapowiedź sesji studyjnej z Leną

 


OKAY, łapcie kilka zdjęć zapowiadających sesję studyjną z Leną :)
No i przechrzciliśmy sprzęt :) I właśnie, jakby coś, to przy ocenianiu zdjęć weźcie pod uwagę to, że dopiero się poznajemy z tłem i lampą (poza tym Lena chyba też pozowała po raz pierwszy) - wiecie przecież że wolę fotografować w naturalnym świetle (ale właśnie kupiłam to tło żeby zawsze była alternatywa w przypadku brzydkiej pogody albo po prostu zimy, kiedy to nikomu nie chce się na sesje wychodzić na ten mróz)... Tak czy siak, mam nadzieję że się (s)podobają :)

(Tak w ogóle chciałabym Was zachęcić do komentowania postów i zdjęć na tym blogu, ja przecież nie gryzę, a kilka słów od Was zawsze chętne przeczytam :) Mogą być i z anonima jak tak wolicie. ;))

















Modelka: Lena Kaczmarek.
Data: 04.04.2013.


 © 2011 — 2013 Panna Poziomka. My images may not be reproduced in any form without my written permission.


 


A swoją drogą tłem muzycznym podczas robienia zdjęć była najczęściej piosenka:




:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

If you don't like it, if you don't like it I don't care. Jeśli koniecznie musisz już skrytykować, pamiętaj że dla mnie liczą się tylko konstruktywne uwagi. (=jeśli masz napisać 'beznadziejne' i tyle, to w ogóle nie komentuj).
Chciałabym też wiedzieć kiedy coś Ci się spodoba, drogi Czytelniku/Widzu, dlatego zostawiaj po sobie komentarze (nawet anonimowo)! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...