LIKE ME ON FACEBOOK!

Translate this blog:

poniedziałek

#276: BluePatricia - zapowiedź.




Zapowiedź sesji z moją niebieskowłosą Patrycją! Sesja może szybka/krótka ale za to bardzo przyjemna i wesoła :) Fociłyśmy u mnie na podwórku toteż Prosto co i rusz przynosił Patrycji "prezenty" w postaci liści i innych takich które można w pysku przynieść. :D Mój tata też zaproponował nam swój motor (szkoda że ostatnio sprzedał swojego choppera, fajniejszy był:p)
A po zdjęciach wynikł nam "mały afterosesyjny melanż" który przeciągnął się na tyle, że Patrycja z Konradem zostali u nas na noc ;) [ A my następnego dnia rano jechaliśmy do Warszawy na sesję fotograficzną a la "żywa lalka" z Artcharlotte ^^"] Było dooobrze, a efekty zaprezentuję Wam tutaj mam nadzieję już niedługo :)











Modelka, peruka, stylizacja: Patrycja Jassa.
+ pies Prosto.
Fotograf, edycja, okulary, motor: Panna Poziomka.
Data: 25.04.2015.

© 2010 — 2015 Panna Poziomka. My images may not be reproduced in any form without my written permission.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

If you don't like it, if you don't like it I don't care. Jeśli koniecznie musisz już skrytykować, pamiętaj że dla mnie liczą się tylko konstruktywne uwagi. (=jeśli masz napisać 'beznadziejne' i tyle, to w ogóle nie komentuj).
Chciałabym też wiedzieć kiedy coś Ci się spodoba, drogi Czytelniku/Widzu, dlatego zostawiaj po sobie komentarze (nawet anonimowo)! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...