LIKE ME ON FACEBOOK!

Translate this blog:

niedziela

#105: troche flory i fauny










O dziwo, wszędzie poza facebook'iem - czy to np. na 500px czy tumblr - moje zdjęcia flory i fauny podobają się wielu osobom, ludzie dodają te zdjęcia do ulubionych, komentują... Ale nie na facebook'u, na facebook'u zdjęcia szeroko rozumianej Natury które wstawiam mają ledwie kilka lajków... Czym to jest spowodowane? Czyżby ludzie na facebook'u nie doceniali zdjęć i piękna Natury?
Za to ze zdjęciami ludzi jest na odwrót, na portalach innych niż facebook oczywiście zostają też dodane do ulubionych czy oceniane etc. ale jest tego dużo dużo mniej niż na fb...
Możliwe też że to wina moich umiejętności, a raczej ich braku. A możliwe też, że po prostu Natura którą fotografuję nie ma znajomych na fb którzy mogli by te zdjęcia lajkować po znajomości. Bo przecież tak właśnie jest ze zdjęciami na facebook'u - ludzie którzy mają wielu znajomych tyle też mają do nich lajków, a osoby mniej lubiane, choćby wstawiły/zostały oznaczone na super zdjęciu to i tak i tak będą tych "łapek w górę" mieć mniej.
Trochę szkoda, że właśnie tak jest. Przez to też moje zdjęcia nie są obiektywnie oceniane i lubiane. Fotografie nie przedstawiające ludzi tylko naturę, zwierzęta, pogodę ale też martwą naturę, zabawy makro czy inne tego typu fotografie zostają pomijane i niedoceniane, bo nie jest na nich oznaczony żaden znajomy.
Przez  to też i ja choć robię sporo zdjęć natury etc., to tych zdjęć raczej nie przerabiam... Bo po co ogarniać zdjęcia (marnując swój czas w photoshop'ie) skoro i tak jak je wstawię na facebook'a  to tylko kilka osób je zobaczy i doceni? Po co się smucić myślami że może te zdjęcia nie są takie dobre jak mi się zdaje? Dlatego większość zdjęć marnuje się nietknięta w folderach zapisanych na dysku. A szkoda...
Może jeszcze kiedyś  się to zmieni. Mam taką nadzieję przynajmniej.
(W ogóle  pierwszy raz się chyba tyle rozpisałam w notce. No ale w sumie napisałam tylko jak jest.)





Miejsce: Mój ogród, Żyrardów, Mazowieckie, Polska.
Data: 17.04.2013.



 © 2011 — 2013 Panna Poziomka. My images may not be reproduced in any form without my written permission.





/ tak, to jest jedno zdjęcie w trzech wersjach, ale to dlatego że każda z wersji mi się tak samo podoba dlatego je wszystkie wstawiam  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

If you don't like it, if you don't like it I don't care. Jeśli koniecznie musisz już skrytykować, pamiętaj że dla mnie liczą się tylko konstruktywne uwagi. (=jeśli masz napisać 'beznadziejne' i tyle, to w ogóle nie komentuj).
Chciałabym też wiedzieć kiedy coś Ci się spodoba, drogi Czytelniku/Widzu, dlatego zostawiaj po sobie komentarze (nawet anonimowo)! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...