LIKE ME ON FACEBOOK!

Translate this blog:

niedziela

#319: 24. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy




Uwielbiam Żyrardów za to, że u nas WOŚP to aż dwa dni świetnych koncertów. Na szczęście i w tym roku udało mi się załatwić akredytację dla fotografa i bawić się na koncertach tak jak najbardziej lubię - z aparatem przyklejonym do twarzy uwieczniając wszystko co dzieje się na scenie, czasem przerywając by pobujać się w rytm aktualnie wykonywanej piosenki (lub jak w przypadku występu Raggafaya - podskakiwać z wyciągniętym w górę aparatem... iiiiii mam tylko nadzieje ze go tym nie uszkodziłam w żaden sposób :p ale muzyka była silniejsza od zdrowego rozsądku)

FOTO: Damian Jędrzejewski :facebook:


SOBOTA - 09 stycznia 2016
15:00 - OBERSCHLESIEN
16:30 - PULL THE WIRE
18:00 - RAGGAFAYA
19:30 - AFROMENTAL
21:10 - GRUBSON & SANEPID BAND



NIEDZIELA - 10 stycznia 2016
15:20 - SEXBOMBA
16:30 - KUBA PŁUCISZ & GOŚCIE
17:40 - BIG DAY
18:50 - O.TORVALD (Ukraina)
20:00 - ŚWIATEŁKO DO NIEBA - PLAC JANA PAWŁA II
20:10 - GP COMPARSA
20:30 - LESKI







W najbliższych dniach możecie się spodziewać postów poświęconych występującym w tym roku Gwiazdom [na których występach miałam okazję robić zdjęcia, bo niestety nie na wszystkich mogłam być obecna ze względu na szkołę oraz znajomych z którymi byłam na WOŚPie:(], dla których należą się wielkie podziękowania, za to że grają dla WOŚP 💖, aaa zwłaszcza dla chłopaków z Raggafaya którzy to na ostatnią chwilę zastąpili zespół Proletaryat, który z nie wiem jakich względów, ale nie mógł zagrać ani u nas ani w Warszawie.
(Przy okazji chciałabym też podziękować Aleksandrze Rutkowskiej za umożliwienie mi fotografowania w tym dniu, jeszcze raz dziękuję za akredytację 💖)

LG F60

fot. Artur Brmc

A teraz kilka "pobocznych" zdjęć (głównie z telefonu, stąd słaba jakość):

📷: LG F60, snapchat ~ msjonka 👻

📷: LG F60

Z Karoliną i Patrykiem, fot. Mr. Niente, 📷: Canon 550D

📷: LG F60

www.instagram.com/pannapoziomka 📷: LG F60

📷: LG F60

📷: LG F60

Wygląda jak byśmy robili sobie selfie, a to tylko ja poprawiająca włosy w telefonie haha :D / FOT: Damian Jędrzejewski :facebook:

📷: LG F60

📷: LG F60

JOANTE po pierwszym dniu WOŚPu ✌ 💕 📷: LG F60

Z Karoliną i Patrykiem, fot. Mr. Niente, 📷: Canon 550D

Oraz kilka filmików z mojego snapchat'a (choć nie ma wszystkich zespołów, ale to dlatego że tak naprawdę nie było nawet kiedy wyciągnąć tego telefonu:P) I radzę ściszyć głośniki/słuchawki, bo jak to na koncercie - na telefonie nagrało się więcej basów niż muzyki:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

If you don't like it, if you don't like it I don't care. Jeśli koniecznie musisz już skrytykować, pamiętaj że dla mnie liczą się tylko konstruktywne uwagi. (=jeśli masz napisać 'beznadziejne' i tyle, to w ogóle nie komentuj).
Chciałabym też wiedzieć kiedy coś Ci się spodoba, drogi Czytelniku/Widzu, dlatego zostawiaj po sobie komentarze (nawet anonimowo)! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...